סילקן פייסטייט הוא המכשיר הישראלי שבאמת עוזר לשים סוף לקמטים!
השאירו את פרטיכן כאן, או התקשרו אלינו ל- 09-777-1420
ונשמח לענות לכל שאלה

*תוצאות הטיפול הן אישיות ועשויות להשתנות

סילקן פייסטייט Z (אלחוטי) לטיפול בקמטים ולמיצוק עור הפנים

1,650

סילקן פייסטייט זד – המכשיר האלחוטי היחיד שמשלב 3 אנרגיות ובהן גלי רדיו ולייזר רך.
גאווה ישראלית
Silk’n FACETITE Z – זהו המכשיר החדשני ביותר והעוצמתי ביותר שקיים היום מבין מכשירי האנטיאייג’ינג בעולם
המכשיר פותח בישראל, ומיוצר בישראל – 100% ישראלי.

תוצאות מהירות הן ברקמות החיצוניות, והן ברקמות הפנימיות: למעשה, סילקן פייסטייט הוא המכשיר היחיד שמשלב שני טיפולים, במקביל:

  • מיצוק עור הפנים ע”י גלי הרדיו וחימום הרקמות (חידוש תאי הקולגן, מיצוק הרקמות העמוקות)
  • טיפול בהעלמת קמטים ע”י לייזר רך.
מק"ט: 129-z קטגוריה:
לרכישה

לחדש | לרענן | לעצור את הזמן

סילקן פייסטייט המהפכני, פועל באמצעות אנרגיית RF (גלי רדיו) בה משתמשים כיום מרבית המטפלים, במרבית המכונים האסתטיים ברחבי העולם.

הטכנולוגיה של Silk’n FaceTite משלבת באופן ייחודי גם אנרגיית IR. האנרגיה של מכשיר ה FaceTite חודרת לעומק שכבות העור, לכיוון האפידרמיס, באמצעות 4 אלקטרודות ייחודיות.

גלאי בטיחות תרמי מובנה נכלל במכשיר כדי להגן על עור המשתמשים מפני חום גבוה בעת הטיפול באזורי הפנים.

המכשיר נמצא יעיל ביותר בטיפול פנים להעלמת קמטים, בהצערת העור ובהענקת מרקם נעים וקורן לאורך זמן.

תוצאות הטיפול נראות לרוב תוך זמן קצר.

סילקן פייסטייט מיוצר בישראל ומוכר בכל רחבי העולם כמכשיר בטוח, יעיל, עם 96% הצלחה.

silkn facetite device

הטכנולוגיה של סילקן פייסטייט – מכשיר אנטיאייג’ינג בפעולה

מכשיר Silk’n FaceTite עוצב באופן ייחודי – באמצעות 4 דיודות ייחודיות, אנרגיית גלי הרדיו מוחדרת עמוק אל שכבות העור הפנימיות. בעוד שאנרגיית ה IR מטפלת בשכבות החיצוניות של העור.

תחושה נעימה וחמימה מתרחשת כשאנרגיית גלי הרדיו (RF) חודרת אל מתחת לעור, דרך שכבת הדרמיס אל עבר ההיפו-דרמיס. אנרגיה זו מעוררת את תאי הקולגן ומביאה למיצוקו והתחדשותו של העור.

בזמן הטיפול, תאי הקולגן אשר ניזוקו עם הזמן, מתחדשים – התחדשות זו של תאי הקולגן מחדשים גם את העור וגורמים למראה עור צעיר ורענן – תאי הקולגן החדשים מביאים לחיזוקו, מיצוקו, חידושו, מתיחתו ומרקמו של העור.

טיפול חוזר באמצעות סילקן פייסטייט מביא לחידוש תמידי ומתמשך של תאי הקולגן בעור. התחדשות התאים גורמת לחידוש והצערה של העור – זהו טיפול אנטיאייג’ינג מושלם המקנה מראה צעיר ורענן, מהר, ולאורך זמן.

מכשיר לטיפול בקמטים – המלצה בפינת חדש על המדף

אתר Ynet

מכשיר אנטי אייג’ינג מתקדם מבית Silk’n הינו מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים, הצוואר והמחשוף בטכנולוגיות אור וגלי רדיו, מתאים לכל סוגי העור, לנשים ולגברים… מספק טיפול ביתי למיצוק והידוק עור הפנים, הענקת מראה זוהר, חיוני, מטופח וצעיר.

ערוץ 10, מילון היופי:

הטכנולוגיה מגיעה אלינו הביתה… זה לא פחות טוב ממכונים – התוצאות ממש זהות לתוצאות של המכון, ואפילו לפעמים יותר טובות ויכול לחסוך אלפי שקלים.

InstinctivelyPure

I would say if you are showing signs of ageing, even the smallest lines then this would be the tool for you. It’s perfect for those of us who are starting to notice a loss of volume in their face or neck, facial lines or frown lines.

העלמת קמטים | טיפול נגד קמטים | סילקן פייסטייט
העלמת קמטים | טיפול נגד קמטים | סילקן פייסטייט

סילקן פייסטייט – איך משתמשים

טיפול אנטיאייג’ינג לעור הפנים באמצעות סילקן פייסטייט יבוצע פעמיים בשבוע, למשך 10 שבועות. מומלץ שלא להשתמש במכשיר יותר מפעם ביומיים וזאת על מנת לתת לעור לנוח ולהתחדש בין הטיפולים. מומלץ לאפשר לתהליכים טבעיים להתבצע לאחר שהמכשיר יחדש את תאי הקולגן וכך להגיע לתוצאה המיטבית.

לאחר תקופה זו של 10 שבועות, מומלץ ביותר לבצע טיפול תחזוקה לעור הפנים אחת לשבועיים, בהתאם לצורך – טיפול בתדירות זו יביא לתוצאות חיוביות לאורך זמן – העור ייראה צעיר ורענן לזמן רב.

לאילו תוצאות עליי לצפות לאחר טיפול אנטיאייג’ינג באמצעות סילקן FaceTite?

סילקן FaceTite פותח על מנת לייצר שכבת עור דרמיס עשירה יותר בתאי קולגן ובכך לייצב ולעצב את העור.

שכבת הדרמיס מהווה את הבסיס שעליו מבנה העור – מיצוק וחיזוק שכבת הדרמיס יוצר תמיכה טובה יותר בשכבה העליונה של העור (האפידרמיס).
האפקט של הטיפול בסילקן פייסטייט:

  • מסייע בהצערת העור – מתיחת עור ללא ניתוח
  • מסייע בהעלמת קמטים בעור הפנים כמו גם קמטי הבעה
  • מסייע בעיצוב, מיצוק ובחיזוק מרקם העור
  • מספק לעור מראה חיוני וצעיר יותר
העלמת קמטים | טיפול נגד קמטים | סילקן פייסטייט
העלמת קמטים | טיפול נגד קמטים | סילקן פייסטייטו
העלמת קמטים | טיפול נגד קמטים | סילקן פייסטייט

* התוצאות הן אישיות ועשויות להשתנות

ביקורות ודירוגים

* קראו מה לקוחות שלנו כותבים עלינו וכיצד הם מתמודדים עם טיפול אנטיאיג’ינג נגד קמטים

יהודית ס. תל-אביב

גיל: 35

מין: נקבה

משתמשת במוצר: 3 שבועות

ניסיתי דרכים רבות לשמור על המראה הצעיר של עור הפנים שלי ולהחליק את הקמטים שלי, אני בת 35 ולא אוהבת את כל העסק “המבוגר” הזה. מרחתי את עצמי בכל קרם אנטי אייג ‘ינג אפשרי, ניסיתי אפילו כל מיני תרופות טבעיות ונהלים ועד מהרה נכנעתי לסימני הגיל – תיסכול. לבסוף קניתי לעצמי את סילקן פייסטייט והאמת היא שלא מצאתי שום דבר יעיל כמוהו. אני משתמשת בו בבית, עם עצמי. יש לי “דייט” קבוע עם המכשיר, לפגישות קצרות של כרבע שעה, ועכשיו אחרי שבועיים בדיוק התחלתי להבחין בהבדל. בינתיים הכל מעולה! מעבר למצופה! המכשיר נוח ופשוט לשימוש והאנשים שמאחורי האתר עזרו לי בכל שאלה שהייתה לי. בקיצור בנות – מומלץ! *

שירה ג. רמת השרון

גיל: 38

מין: נקבה

משתמשת במוצר: 8 שבועות

אני משתמשת די חדשה במכשיר אבל אני כבר מאוהבת. לא עשיתי שום ניתוח או פייסליפטינג כך שאני לא יכולה להשוות את טיפול הפנים עם פייסטייט עם טיפולים אחרים, אבל התוצאות היו כל כך מהירות שלא האמנתי. אפילו בעלי אמר לי שאני נראית ממש טוב בשבועיים האחרונים אני מאושרת! העור שלי נראה טוב יותר, רענן יותר, צעיר יותר, עשיר יותר, חלק יותר. אני חושבת שאפילו הקוסמטיקאית שלי הייתה בשוק. האמת היא שהייתי סקפטית בהתחלה אבל הבנתי שזו הדרך לחסוך כסף וטיפולים – זה היה ללא ספק הימור נכון ומוצלח. *

עליזה ב. גבעתיים

גיל: 59

מין: נקבה

משתמשת במוצר: 26 שבועות

אני ללא ספק “חייבת” את הביקורת החיובית הזו לחברה הישראלית המדהימה הזו. האמת היא שאני מכירה את המכשירים של סילקן מהקוסמטיקאית שלי – יש לה את המכשירים המקצועיים שלהםשעושים עבודה מעולה, אבל הטיפול אצל הקוסמטיקאית עולה הרבה כסף ודורש ממני מאמץ, התארגנות וזמן מיותר. כששמעתי שסילקן הוציאו את המכשירים הביתייםף רצתי לקנות לי את הסילקן פייסטייט. אני משתמשת בו להעלמת הקמטים של בפנים ובגב כף היד. המכשיר עובד נהדר, וההשקעה הייתה כדאית וחסכתי המון כסף ע”ח התשלומים לקוסמטיקאית שלי. אני ממליצה מאד. *

מירי ק. חיפה

גיל: 42

מין: נקבה

משתמשת במכשיר: 10 שבועות

אני ממש מפוחדת מסימני הזמן. מאז התחילו אצלי הקמטים, ובמיוחד השקיות סביב העיניים, חיפשתי כמעט כל טיפול אפשרי. שמעתי מחברה על המכשיר ומיד רצתי לקנות לי אחד. השיפור פשוט לא ייאמן (אפילו צילמתי את עצמי בכל שבוע באותה זווית כדי שאוכל לבחון את השיפור) – יש שיפורף הוא נראה, והוא מורגש, העור שלי נראה ממש צעיר יותר, רך יותר ויפה יותר. הטיפול בסך הכל 20 דקות ועכשיו אני בשלב שבו אני צריכה טיפול רק אחת לשבועיים-חודש. קל, קסום ויעיל. *

קטיה, ל.

גיל: 49

מין: נקבה

משתמשת במכשיר: 15 שבועות

החל מאמצע שנות ה-40, הבחנתי בקמטים שמקשטים את פני. כמעט כל יום קמט חדש הופיע, במיוחד הציקו לי אלה שבמצח, סביב הפה, האף ולצד העיניים. אז אחרי שבזבתי אלפי שקלים על טיפולים, משחות ומה לא, החלטתי, בהמלצת ידיד שלי (כן, גבר), לנסות את המכשיר הישראלי הזה, סילקן פייסטייט, שלדבריו הכיר בכלל בחו”ל. אז זהו – שהוא צדק! אחרי טיפול אדוק, בדיוק לפי ההוראות, אני יכולה להעיד בוודאות שהקמטים שלי מתחילים להיכנע. לא, הם עדיין לא נעלמו לחלוטין, אבל הם הפכו לעדינים יותר, ועמוקים פחות. *

מאיה ב. נתניה

גיל: 31

מין: נקבה

משתמשת במכשיר: 6 שבועות

חיפשתי פיתרון מהיר וחסכוני לטיפול נגד קמטים. אין לי עודף כסף ואני לא יכולה להרשות לעצמי לבזבז כסף על טיפולים אצל הקוסמטיקאית. כשהתקשרתי, אמרו לי “את צעירה ותוכלי להבחין בשיפור מהר מאד”. אז זהו, שהם ממש צדקו! תוך שלושה שבועות כבר ראיתי את השיפור, והיום זה נראה כאילו לא היו לי בכלל קמטים (ואולי גם לא יהיו – אמן!).
הסבירו לי על הטכנולוגיה הזו של גלי הרדיו ואני מבינה שהמכשיר הזה, להבדיל מקרמים וטיפולים אחרים, חודר לשכבות העור העמוקות ולכן הפתרון הוא לאורך זמן. עכשיו אני גם מאמינה להם 🙂 כל הכבוד לראש הישראלי שממציא לנו כל הזמן פטנטים. *

* התוצאות הן אישיות ועשויות להשתנות

המלצות רופאים

ד”ר ברונס עדן (ארה”ב)

אם אתן מחפשות אחר אמצעים לא פולשניים ולא מסוכנים הצערת העור, אני ממליצה להשתמש במכשירים הפועלים באנרגיית גלי רדיו (RF) – מכשירים אלה יעילים ומאפשרים תהליכים התורמים לחידוש תאי הקלוגן, ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

ד”ר אן זדליץ (ארה”ב)

טכנולוגיית גלי הרדיו מאפשרת לבצע טיפול בעור מבפנים, כלפי חוץ – שזהו טיפול יעיל ביותר ואני ממליצה עליו בחום.אנרגיית גלי הרדיו מאפשרת שיקום, ריענון וחידוש של תאי הקולגן בעור ובכך להקנות לו מרקם גמיש ומחודש.

ד”ר ציון עזר (ישראל)

“מערכות תדר רדיו (RF), שאינן כירורגיות ופולשניות, לחידוש עור הפנים ולטיפול בקמטים הן כיום ‘המילה האחרונה’ בתחום האנטי אייג’ינג ברחבי העולם. טכנולוגיית גלי רדיו מדור שלישי נחשבת כטכנולוגיה הבטוחה והמומלצת לחידוש עור הפנים. הטכנולוגיה מאפשרת להשיג תוצאות הדומות למתיחת פנים במהירות וביעילות, ללא צורך בהתערבות כירורגית, חיצונית וכאבים או בתקופת החלמה או השבתה. טכנולוגיית גלי הרדיו הוכחה קלינית ונוסתה בהצלחה רבה על ידי רופאים, מכונים וקוסמטיקאיות במרפאות שונות בעולם”.