שאלות ותשובות - טכנולוגיית גלי רדיו

איך עובדת טכנולוגיית גלי רדיו (RF)?

אנרגיית גלי רדיו (Radio Frequency) חודרת לעומק הרקמות ומנצלת את שכבות העור לאנרגיה קינטית – כך היא מעודדת את חידוש תאי הקולגן בעור ובנייתם מחדש.

כן! טיפול להצערת העור ולמתיחתו באמצעות אנרגיית גלי רדיו מעודדת את חידוש תאי הקולגן האחראים למתיחת העור ולמיצוקו. מרפאת מאיו הידועה מארה”ב (Mayo Clinic) פרסמו כי טיפולים מבוססי אנרגיית גלי רדיו הם מהטיפולים המבטיחים ביותר להעלמת צלוליטיס, לחידוש תאי העור ולמתיחתו:
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/cellulite/diagnosis-treatment/drc-20354949

כן! אנרגיית גלי רדיו (RF) מהווה טיפול יעיל שאינו פולשני, אינו חודרני ואינו פוצע. האנרגיה מחדשת את תאי הקולגן, ומייצרת בסיס יציב של העור הנפגע עם השנים. זוהי טכנולוגיה בה משתמשים במכוני יופי רבים בכל רחבי העולם:
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/wrinkles/diagnosis-treatment/treatment/txc-20265780
https://www.stop2pose.com/media-buzz/celebs

תוצאות הטיפול בטכנולוגיית גלי רדיו יעילות לטווח זמן ארוך ביותר – יש להתמיד בטיפול ולעקוב אחר הוראות השימוש.
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/cellulite/diagnosis-treatment/treatment/txc-20265054

טיפולים במכוני יופי, בספא ואצל קוסמיטקאיות עלולים להגיע לאלפי שקלים בשנה. לעומת זאת, הטיפול באמצעות סילקן פייסטייט ופוז פחותים באופן משמעותי. הטיפול נעשה בבית, והעלות היא עלות המכשיר בלבד, בתוספת רכישת ג’לים מדי פעם בפעם.

כן! לשם כך נועד סילקן פייסטייט – זהו מכשיר יעיל ביותר המבוסס על אנרגיית גלי רדיו. זהו מכשיר אנטיאייג’ינג לטיפול ביתי שמטרתו העלמת קמטים תוך חידוש תאי הקולגן למראה צעיר ורענן.

טיפול אנטיאייג’ינג המבוסס על אנרגיית גלי רדיו, מייצר מינימום פגיעה ברקמות ואינו מבוסס על אור – לכן, גלי רדיו מתאימים לכל סוגי העור ולכל גווני העור.

סילקן פייסטייט הוא המכשיר הישראלי שבאמת עוזר לשים סוף לקמטים!
השאירו את פרטיכן כאן, או התקשרו אלינו ל- 09-7771420
ונשמח לענות לכל שאלה

*תוצאות הטיפול הן אישיות ועשויות להשתנות