fbpx

מארז סילקן פייסטייט + 4 ג’לים

1,490

מארז חיסכון זה כולל את מכשיר סילקן פייסטייט + 4 ג’לים.

סילקן פייסטייט – המכשיר היחיד שמשלב 3 אנרגיות ובהן גלי רדיו ולייזר רך.
זהו המכשיר היחיד שמשלב שני טיפולים, במקביל:

  • מיצוק עור הפנים ע”י גלי הרדיו וחימום הרקמות (חידוש תאי הקולגן, מיצוק הרקמות העמוקות)
  • טיפול בהעלמת קמטים ע”י לייזר רך.

סילקן פייסטייט – גאווה ישראלית: המכשיר פותח בישראל, ומיוצר בישראל.
סילקן פייסטייט (Silk’n Facetite) הינו מכשיר ביתי קליני מהפכני לטיפול בקמטים ולחידוש עור הפנים – טיפול המעכב ומבטל את סימני ההזדקנות תוך הענקת מראה צעיר ורענן – טיפול אותו ניתן היה להשיג עד כה רק באמצעות טיפול מקצועי.
מכשיר Silk’n Facetite הביא למהפכה שכן מעתה ואילך, אין עוד צורך בטיפולים מקצועיים ויקרים בספא ובמכונים – מעתה, ניתן לבצע את אותו טיפול קליני, בשימוש עצמי ובנוחיות בבית באמצעות מכשיר סילקן פייסטייט.

Silk’n Facetite מאושר ע”י משרד הבריאות וע”י ה-FDA!

סילקן פייסטייט עושה שימוש ייחודי בשלוש טכנולוגיות המוכחות קלינית כיעילות לטיפול אנטיאייג’ינג לפנים: גלי רדיו (RF), אינפרה אדום (IR) ואור לד. המכשיר מחמם בעדינות את השכבה הפנימית של העור. התחושה במהלך הטיפול על פני העור נעימה וחמימה בעוד שבמקביל מתבצעת פעולת אנטי-אייג’ינג טיפולית בשכבה הפנימית של העור. החימום גורם לעלייה בפעילות העור (הדרמטולוגית), ומעודד את ייצור הקולגן ועיבוי הדרמיס (בסיס העור), תוך שהוא מעניק לעור מראה מתוח, חזק ומחודש.

יש להתמיד בטיפול למשך 12 עד 15 דקות בכל אזור, פעמיים עד שלוש בשבוע, במשך 10 שבועות כדי להפחית את הקמטים והקווים הדקים בעור ובכדי להעניק לעור מרקם משופר וחלק לאורך זמן.
בתום תקופה זו, יש להמשיך בטיפול אחת לשבועיים וזאת בכדי לשמר את חיוניותו ואת מראהו הרענן של עור הפנים

המלאי אזל

מק"ט: 129_4xslider_gel קטגוריה: